Grönt, gult och rött. Höst.

Några småsaker att bjuda på:

Igår var misslyckat men ändå så bra.

Jag tycker så mycket om min kära Moa när hon säger "men nu ska jag till starbucks ;);)" hmmpf...

Min bästa vän är världens största nörd. Hennes lärare säger såhär "du har fått in alla kriterier, dessutom en fröjd att läsa" om hennes kemilabbrapport. Nörd.

Idag såg jag en del av mitt favvo avsnitt av Top Gear. Maaaaah! Jag ska en dag sitta i min Ferrari och åka på den där vägen som jag nu inte kommer på namnet på (pinsamt). Anyway.

Idag ska jag plugga lite och ta det himla lungt. Städa lite kanske. Hmm... Vill ladda upp bilder men de blir sämst kvalitee i världen och då blir jag bara ledsen. Tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0