Rör mig snart mot sol och värme.

Om en och en halvtimme tar vi bilen mot Arlanda. Om ca fyra timmar lyfter planet till Gran Canaria. Det ska bli så galet skönt med god mat, sol, värme, bada, slappa, snacka massa skit med syrran och fira mamma. Min älskade underbara mamma. Och pappa får bli friska där borta. Mina goa korkade far. Alltså åh! Det kommer bli grymt härligt!
Än så länge skriver jag fortfarande på religionen och ska skriva lite till angående konflikter och religionernas betydelse vid konflikter. Så dööötrist att jag ramlar av stolen. Har inte sovit en blund hittills men lär väl däcka i bilen och på arlanda och sen igen på planet. Fint! Kanske saknar en del av er, men det är ändå bara en vecka. Lite lagom.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0