Smått fantastiskt.

Igår var... bäst? Kanske.

Först en liten tur och krama Oskar och prata lite med sött folk på ett fik. Sen gå till ett tomt Mango/Ace med Zoë för att dricka billig öl och en heltokejpris cider. Sen kom det massa folk och så kände man igen en del av alla de där människorna. Dansade lite. Blev rädd för människa i rosa tröja som alltid stod bakom mig. Sa detta till Samuel. Samuel är bäst ungefär. Såg aldrig mer människan i rosa tröja.

Dansade en massa till whatever RED spelade med det söta paret. Dansade trots brist på utrymme och en liten grabb på sisodär 150cm började vråla att Fredrik skulle dansa med någon som uppskattade det och att vi inte kunde dansa med vem som helst och fyyy vad provocerande vi var. Jag tror vi var för snygga och hade för kul. Mycket möjligt.

Sen fick jag också för mig att jag var världens största sympatisör, idag förstår jag inte hur jag tänkte med det fick ett ganska bra avslut, sort of. Har kommit fram till att man inte får till det när kvällens danspartners är bögar men att man får dansa alldeles supermycket och jättehärligt och sjunga och göra psykade miner och så får man slicka alldeles hur mycket man vill på Samuels kind om man är jag och blir stalkad av killar som är läskiga och för att Samuel slickar på ens egen kind.

Och så kan man få vara med om att en grabb går förbi och visar vilka som är snygga pekar på en och säger snygg. Sånt kan också vara roligt. Sen är jag och Zoë antagligen kändisar eller nåt. Ett par stannade framför oss, tittade på oss och börjar kyssas för att sluta, titta på oss och gå vidare. Hahaha, va?!

Vi är inte alkisar även om vi fick menande blickar. Hälften var vårt! At that moment.

Kommentarer
Postat av: Moa

jaaaaa, du har nörjat blogga igen :D fast varför visste inte jag det är tdidare?? x)



taaaack carro vitt är det det fint :D :D

2010-10-05 @ 18:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0