-Problemfritt. Förutom en essä. -En vadå? -No idea!

Hur skriver man en essä? Jag har ju fan ingen aning. Jag skriver på men vet inte alls vad jag håller på med. Känns inte så lyckat det här och jag som måste få mvg i princip alla kurser i trean för att komma in på civilekonom i lund. Eller ja, jag gissar att läget är så efter som jag slappat lite väl mycket tidigare. Dåligt carolina. Dåligt.

Oh well annars är livet jävligt problemfritt. Har inga pengar och en tendens att göra bort mig när jag dricker lite sådär hehe men annars så funkar ju livet himla fint va. Ska ta tag i övningskörningen nu. Eeeeh... JO! JAG SKA FANIMEJ TA TAG I SKITEN! Känns bra att ha ett problemfritt liv ett tag nu. Skönt sådär. Lär väl dock lyckas skapa problem snart... suck.

Bästa lillasyster.

Mamma lassade precis godis över mig. Lakrits alltså, vad skulle jag göra utan den? Fick vuxenpresenter av moster i födelsedagspresent. Känns så... vuxet! Gör mig redo för att flytta hemifrån med jävligt snygga kaffekoppar och assietter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0