Jag tänker skrika rakt i ditt ansikte. Håll för näsan!

Hej du, jag känner mig jävligt kaxig och provokativ just nu. Vanliga fall är jag väl en snäll tös och ofantligt fet. Dock bara på insidan. Säger du smält ost har du en smält carolina. Ja. Löjligt hög ämnesomsättning har resulterat i en omdiskuterad kropp. En del säger fina saker som modell andra säger vidriga saker som aneroxi. Ja sånt lever jag med.

Fina vänner har jag en dröööös av. Helt otroligt många fina vänner. Kunde inte ens ha en tjejmiddag nu när jag nyligen fyllde 18 (herregud vilken befrielse) för att jag inte skulle få plats med alla flickorna i huset här i Sollentuna. Kan snälla någon låta mig få bo någon annanstans?

Jag har lite svårt för skrivande men dör när jag inte får dela med mig när jag känner för det. Blogg är så bra för man slipper störa alla på facebook och kan samtidigt låtsas att 10000000personer faktiskt läser. Sen kan man ju kolla statistiken och gråta eller skratta. Jag gör det senare alternativet. Skrattar ganska mycket åt mig själv. Självdistans ganska maxat, senaste är att jag inte har bröst. Detta är självklart inte sant. De är bara ganska svåra att få syn på dem ;) haha! (jag driver, snälla snygga kille tappa inte intresset)

Nej du jag är inte helt dum i huvudet och ska ut och dansa imorgon. Nyfiken tjej på 180cm är jag det. Vad jag väger kan vi strunta i MEN jag kan säga att jag har gått upp 2kilo nyligen vilket jag inte gjort på ca tre år innan det, haha!

Kör ba kör är världens bästa motto, självklart mitt motto. Har tagit mig till märkliga grejer och otroligt roliga grejer och ett fint självförtroende och massa annat gott. Eller mindre gott. Ja, alltså... vafan godnatt!

så jävla mensreklam

Kommentarer
Postat av: Katten

Skånevägen 10, Edsviken.

2011-02-20 @ 15:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0