Festligt!

Ibland är världens bästa motto inte världens bästa motto. Så enkelt är det! Lördagskvällen belv dock himla bra förutom det vidriga politiksnacket som fick mig att spring ut ur köket två gånger med en enorm vilja att spy. Skönt med en Klarabell som ville spy med mig iaf. En söt Lovisa hade jag att dansa och prata med hela kvällen och den kära skåningen Filip underhöll mig med härliga historier. Och så var jag himla glad över att få träffa mina kära flickor och fira Martina som nu idag fyller 18år! Grattis på den. Natten blev ju mindre lyckad men haha det är som vanligt, jag börjar bli van med att mina impulser inte är så lyckade!

"Martina, martina, martina guslin, gick från en rocker till robert lundin..." haha!

Kommentarer
Postat av: Martina

haha. bra låt det där. men tack gumman!

2010-09-27 @ 20:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0